Thursday, January 17, 2008

Allt som var viktigt 2007

Som planner läser jag en hel del saker och det mesta glömmer jag bort inom ett dygn. Vilket är tur, annars skulle jag för länge sedan ha imploderat av informationsöverflöd. Något som jag inte glömmer lika fort är saker jag läser i Contagious. Contagious är enligt dem själva:

A quarterly intelligence briefing in magazine, DVD and online format. It identifies the ideas, trends and innovations behind the world’s most revolutionary marketing strategies.
Haken är bara att den här trendbibeln kostar skjortan att prenumerera på. Det har de löst genom att göra en fantastisk sammanfattning av allt det viktigaste som hände 2007. Länk här.

Varsågoda.

Andra bloggar om

No comments:

Post a Comment

Om mig

My photo
Jag arbetar som planner i Stockholm, äter för mycket och siktar fortfarande på att besöka min hundrade skidort. Förra vintern gick åt till annat.