Wednesday, May 7, 2008

"Varumärket" Blondinbella

Är extremt fascinerande. Och än mer fascinerad blir jag av den här intervjun. Citat om hur det är att åka buss:

– Jag känner liksom: ”Vem har suttit här innan mig? Är det någon äcklig person? Är det en socialdemokrat? Är det någon tjock person?”.
Hela intervjun hittar ni på stureplan.se.

Består hennes 3 fantaziljoner läsare av människor som verkligen följer bloggen eller bara av människor som går in för att förfasas över ungdomens förfall? Det känns högst oklart.

Andra bloggar om , ,

1 comment:

  1. Men asså fan ba då rå. Blondinbella hon e fan skön. Riktig jävla stekprinsessa.
    Vete fanken om jag någonsin kommer att kunna med att använda "sosse" som skällsord efter det.

    ReplyDelete

Om mig

My photo
Jag arbetar som planner i Stockholm, äter för mycket och siktar fortfarande på att besöka min hundrade skidort. Förra vintern gick åt till annat.