Monday, November 17, 2008

En annan metall

Jag gör som Nina och hyllar Guldägget för att de har infört en titaniumkategori. Nu är det bara att hoppas att de verkligen vågar belöna verkligt banbrytande kommunikation på riktigt, och inte bara de bidrag som inte fungerar i de andra kategorierna. Tummar hålls.

Jag skulle direkt vilja ge ett titaniumägg till marknadsföringen av den svenska sommaren. Trots att den ofta innehåller omkring 7 dagar bra väder, så framstår den så här 3 månader senare som ett schlaraffenland av evig sol och ljummet hav. Tack sommaren, för att du håller hoppet uppe under november.

No comments:

Post a Comment

Om mig

My photo
Jag arbetar som planner i Stockholm, äter för mycket och siktar fortfarande på att besöka min hundrade skidort. Förra vintern gick åt till annat.