Monday, August 18, 2008

Mer tillbaka än någonsin förut

Jag är tillbaka! Efter att ha tagit ett break på två månader från allt vad jobb, storstad, internet och till och med mobiltelefon heter är jag mer sugen att jobba än någonsin. Jag är sugen på briefer, jobbiga kreatörer och konstiga kunder. Och jag tänker vara på jobbet 08.00 varje dag och jogga 5 gånger i veckan. Jag ska köpa en lägenhet och laga alla de där långkoken jag har funderat på ett tag. Ungefär så ambitiös känner jag mig. Sommaren i bilder: (Som vägrar ligga bredvid sin bildtext av någon anledning.)



Havskatten har gjort bra ifrån sig i sommar.



Mexikansk midsommar hos Jacob





Ett bröllop i Paris. Som parisnybörjare är jag numera helt förälskad i staden, fransk mat och deras version av Alvedoncyklarna - Velib'. 1 € om dagen. Fantastiskt.






Kalvö. Vi rökte makrill och slappade.




21.02 och 24 grader varmt.






Och sista veckan blev det lite stadshäng.



Det var min sommar i väldigt korta drag. Jag laddar upp för en bra blogg- och jobbhöst.

Eric

No comments:

Post a Comment

Om mig

My photo
Jag arbetar som planner i Stockholm, äter för mycket och siktar fortfarande på att besöka min hundrade skidort. Förra vintern gick åt till annat.