Thursday, February 14, 2008

Snö till strax ovan pannbenet

Svårt jetlaggad och äntligen hemma från det fantastiska landet Kanada. Som vanligt gästfria människor, metervis med snö och riktiga män i flanellskjortor. Och en betydligt trevligare skidupplevelse än på den här sidan atlanten som jag ska skriva mer om en annan gång. Jag kan i alla fall rekommendera turande i Roger's Pass, den splitternya skidorten Revelstoke och den gamla favoriten Kicking Horse. Och dessutom skoterskidåkning. (Ok, det tärde faktiskt på miljösamvetet.)

Det kommer att bli lite glesare mellan inläggen under en tid framöver av personliga skäl. Så är det ibland.

Fotot är på Andreas under första skiddagen i Gorman. Med skoter.

No comments:

Post a Comment

Om mig

My photo
Jag arbetar som planner i Stockholm, äter för mycket och siktar fortfarande på att besöka min hundrade skidort. Förra vintern gick åt till annat.