Thursday, February 14, 2008

Micael Dahlén är det nya rutigt. Eller randigt.

Personen som är anledningen till att jag överhuvudtaget jobbar som planner har startat ett nytt projekt som heter Nextopia. Kort sagt innebär det att allt som händer just nu är ganska tråkigt. Och allt som vi tror/vill ska hända imorgon är betydligt intressantare.

Efter att hört om teorin lite under det senaste året tycker jag redan att det låter som något jag kommer att blanda in i mitt arbete som planner. Och att Nextopia bevisar att alla som säger att de lever efter mottot Carpe Diem lurar sig själva. Det är ju morgondagen de egentligen lever för.

Kolla själva, Micael Dahléns nya blogg/projekt/vlogg/bok/teori. (Man vet aldrig vad det är han egentligen håller på med.)

Via Nina, först som alltid.

Andra bloggar om ,

No comments:

Post a Comment

Om mig

My photo
Jag arbetar som planner i Stockholm, äter för mycket och siktar fortfarande på att besöka min hundrade skidort. Förra vintern gick åt till annat.